Monday, September 18, 2006

 

Teine semester

Aastaga olen rooste läinud, oma esimese semestri alustamisel saadud kogemusega uskusin läbi vedavat kogu selle ettenähtud kooliaja, aga ei! Jällegi suhteliselt valuline saada aru mis kus ja miks toimub. Dekanaat suunab numbrile X, mis vastab suunates numbrile Y, mis ei vasta ja vaatad internetis välja endale numbri W...JESS- onu on nõus mind harima ja lahkesti isegi! Oi kus vedas- 2 AP-d juba kirjas, või noh, mitte nüüd kirjas, aga vähemasti soolas. Otsime edasi. Sama skeem ainult tulem negatiivne- "sel semestril kuidagi ei saa, oota kevadet". OK, no võtame järgmise potentsiaalse aine- "jäite registreerimisega hiljaks, testid on juba sooritatud, kui väga tahate, tulge esmaspäeval kl 12 testi sooritama, äkki saate kella 8.00-sse loengusse". OK, isegi kui see 8.00-ne loeng ei sobi, võiks ju testi ikka teha, äkki avaneb võimalus moosimiseks- kindluse mõttes helistan kl 10 ette- "ei, õppejõudu täna ei tule ja mina ei tea sellest testi tegemisest midagi"...emm.. Juba tekib mõningane vilumus- "kas oleks võimalik ainet R sel semestril sooritada?" -"Oi-oi, teate neiu, seda ainet pole isegi enam õppekavas, ei loeta enam" -"aga minu õppekavas on...olen 4 pluss 2"- kaasatundev nohin.. -" teate, ma ikka väga tahaksin seda ainet sooritada, mulle ikka väga pakub huvi, kas me saaksime kuidagi kokkuleppele..."
Nonii, suuremat sorti eeltöö tehtud, on kätte jõudnud hirmus tähtis päev, kus kl 17.00 kukub tähtaeg õppekava esitamiseks dekanaati. Mul pole muret- olen läbi helistanud kõik tüübid ja tean nende nimesid ja tingimusi mil moel saan ainet sooritada. Kl 14.00 hakkan ÕIS-i sisse toksima..no krt! Mille krdi pärast ta mul ei lase õppejõudu valida?! Ja selle tulemusel osutub võimatuks ka enda õppekava saatmine dekanaadile. Kõne dekanaati. - "Magistrant?! No teil võiks ju ometi juba selge olla kuidas asjad käivad! Ah, ei saa nimesid valida? Ei lase õppekava ära saata? No siis ei jää muud üle kui ükshaaval kõikide õppejõude juurest läbi käia ja allkirjad võtta... miks te selle siis viimasele päevale jätsite?!" Ei, lõpuks ma ikka ei pidanud ükshaaval kõikide õppejõudude allkirju korjama, aga vanduma võttis see protsess küll ja jumal tänatud, et mu tööandja ei tea millega ma töö ajal oma aega julgen ohtralt sisustada..
Comments:
teglt on ikka hea, et ma magistrisse ei läinud:)
 
Triin, siin ei ole küsimus magistris.
Pille, see on TTÜ. Koht, mille süsteem on ajast ja arust ja mitte üliõpilastele, vaid nendele, kellele sa helistasid ja kellel rohkem aasta jooksul tööd ei olegi, kui niisuguseid kõnesid vastu võtta. Sellise suunamiseteema kohta on isegi meelejahutajas üks naljaklipp olemas.
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?