Saturday, January 07, 2006

 

oskus soovida

Juba lapsepõlves meeldisid mulle sellised igasugused müstilised uskumused, alates tähtede langemise ootamisest kuni nööbist haaramiseni musta kassi üle tee minnes. Mäletan selgelt, et esimest korda kui keegi "suur" laps mulle seletas, et Altjal kivihunnikusse kivi pannes saab soovida ning see täitub, siis soovisin ma jäätist. :D Ja soov täitus! Ja mitmeidki kordi on täitunud. Tuleb osata soovida, eks ;).
Ja mingist ajast on mulle külge jäänud komme, et kui elektrooniline kellanäit näitab vaatamise hetkel nelja sama numbrit, siis ma ruttu mõtlen mingi soovi. Et soov pidi täituma kui juhtud just juhuslikult sel hetkel kella vaatama. Noh, ehk siis kas kell on 11:11 või 22:22. Kõlab naiivselt, eksole?! Aga kuna ma juba totaalselt automaatselt sellisele nähtusele reageerin, siis teinekord on mulle endalegi mu enda soov üllatusena tulnud. Juhtub, et ma pole tükk aega mõelnudki selle peale, et mis võiks mulle just praegu oluline olla saavutada või saada või teha...ja siis tuleb see mul kiiresti alateadvusest või kust iganes üles leida, endale meelde tuletada. Ja uskuge või mitte, aga see töötab! Kui sa tead, mida sa tahad ja endale seda aeg-ajalt meelde tuletad, siis sa pigem liigud selle saavutamise poole kui siis kui sa seda ei tea või ei mäleta...
Muide, lõputööd arvuti taga kirjutades nägin ma üldiselt iga päev selle hetke ära kui kell 11:11 ekraani paremal allnurgas näitas ja uskuge mind, igapäev oli mul selgelt meeles, et hetkel on kõige olulisem see krdi lõputöö valmis saada....
Comments:
Ja sa saidki lõputöö valmis... Soovid siis tõesti täituvad:)

triins.
 
tore teada, et ma ainus pole, kes ühesuguseid kellanumbreid nähes kohe soovima hakkab;) kahjuks ainult ei tule mul viimasel ajal konkreetsed soovid nii ruttu pähe - ei suuda otsustada, kas soovida midagi konkreetset või pigem midagi suurt ja üldisemat...

Triin
 
Kui ma musta kassi üle tee minemas (või üldse läheduses) näen, siis ma sülitan kolm korda üle vasema õla. Mitte nüüd päris rögastan, seda enam, et ma'i talu sülitamist, siis noh nii sümboolselt. Aga et asi kindlam olen, siis olen tavaliselt kolm korda kolm korda seda teinud. Boy, am I paranoid ;)
 
Mina olen piirdunud vaid kolm korda üle vasaku õla (sümboolselt) sülitamisega... tean küll et tglt on see suht tobe ju, aga refleks on sees. Muide, selle kohta lugesin kusagilt head lauset - a black cat crossing the road signifies that the animal is going somewhere :P
 
Mina jälgin ainult head toovaid ebausu tavasid. Ses suhtes, et kui must kass läheb üle tee, sammun ma tuima näoga edasi või peegel katki läheb, siis ma ei hakka mitte mingeid 7-aastakuid arvutama. Mina tahan miskit kasu saada. Nii et kui saab midagi soovida või midagi hästi läheb, siis seda ma võin järgida (st langevad tähed, 1. korda sildade ületamised, kasvõi elektroonilise kella sümmeetria...)
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?