Wednesday, December 14, 2005

 

Sünnipäev töö juures

Teinekord mulle ikka tundub, et mul on töökohaga roppu moodi vedanud, et ei oska arvatagi, millega ma selle ära teeninud olen. Üks asi on loomulikult see, et mulle meeldib mu töö, see on super. Aga imestusest vajus mu suu lahti veel sellepärast, kuidas minu sünnipäeva suhtuti. Ehk, et raamatupidaja mulle teatas, et noh, sünnipäevi peetakse nii, et tavaliselt sünnipäevalaps toob siis miskit magusat veidi ja töökohapoolt tellitakse soolane. Ja mis sa sünnipäevaks tahaksid firma poolt!? Et vali ise välja midagi, siis koos ostame ära. Kingituse koha pealt oli asi siis konkreetne, valigu ma ise midagi välja, firma maksab 400 krooni, kui kallimat asja soovin, maksan vahe kinni. Toidupoes aga tolknesin mina tagasihoidlikult raamatupidaja kannul kui tema aga kalamarja, saslõkki, suitsetatud kalafileed, sinihallitusjuustu ja muud sellist kallimat-paremat üsna iseteadlikult korvi toppis. Mina ei julenud väga suud pruukida- polnud ju aimugi, kust see piir küll minna võiks, et kust alates ma ise kinni pean maksma :). Igatahes, ei pidanud ja head-paremat jätkus veel töö juurde külmkappi nii mõnekski päevaks.
Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?