Tuesday, December 27, 2005

 

Muide

Sattusin ükskord mustamäel sellisesse lõbustusasutusse, mille nimi on kas kÄnnupubi või kAnnupubi- seda ma ei suutnud küll kahjuks veel täpselt välja selgitada, aga igatahes, mis ma öelda tahtsin, on see, et soovitan soojalt seda paika külastada, kui teie elus on teravaid noote puudu. Või vähemasti, omast kogemusest võin kinnitada, et see paik on tõsiselt obskuurne, või siis vähemalt seda külastavad (meessoost) inimesed. Igatahes, pole mul sellist "lööki" olnud aegade algusest saati! Ma ei jõudnud veel üleriideidki ära anda, kui juba "näkkas", kahjuks küll ei suutnud ma seda lõbusat asjaolu kõva häälega mainimata jätta, mis riivas minust huvitatud noormeest niivõrd, et tema enam lähenemiskatseid ei teinud, aga sellest ei olnud tõepoolest midagi, sest äsjanimetatust puudust ei tulnud! Üsna lõbus oli! Pidu lõppes sellega, et lahkusin siiski oma noormehega, kes mind mitte sinna ei söandanud jätta, kuid kaasas "austajatelt" kingikssaadud veinipudel ja piparkoogimaja!
Comments:
This comment has been removed by a blog administrator.
 
mina ka teadsin. ajad siin ju kõigi meeste pead segi, kes vaatevälja (või kaminarumi diivanile) satuvad =)
aga ma sdaan aru, et me suga lähme nüüd kohe-kohe kui mul mahti tallinna külastada mustamäele räusakama? jeeeesh!
 
Davaiks! Broneerime aja ära ja minek ;)
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?