Sunday, November 27, 2005

 

Sünnipäev

Mõtlesin tükk aega kuidas seda iga-aastast probleemi siis sel aastal lahendada...Kas vaikida maha? Või pidada pidu? Ja kui pidada, siis keda kutsuda ja millal kutsuda? Kas kutsuda kõik, keda tahaks näha ja korraga, või püüda leida erinevaid aegu erinevate seltskondade jaoks? Õeh. Keeruline, eks ja iga aastaga muutub üha keerulisemaks justkui. Aga leidsin geniaalse lahenduse. Ma ei hakka valima inimesi, keda kutsuda, vaid lasen valida inimestel endil..Mina ei vali külalisi, aga külalised ise valivad minu. Seega, kes tahab see tuleb mulle külla. Ja oodatud on kõik, kes tahavad! Olen broneerinud 9. ja 10. detsembri teie päralt. Täitsa vakantne ja avatud. Aga, jah, ainus asi- mulle siiski teada anda, siis oskan arvestada, ei tahaks nädal aega sama salatit süüa kui ma inimeste arvu valesti hindama peaksin :)
Comments:
seda et mina järsku isegi sajaks Sulle 10ndamal detsembril külla.. kui Sa muidugi loomi võõrustad...
 
Karta on, et mina kui selline, olen ka 10 paiku tallinnas, nii et... sa oled oiatatud
 
No..hakkab tulema juba, mul tekkis väike hirm, et tõepoolest pean üksi salatit näksima :) (ja kõik, sh loomad, on teretulnud!)
 
et siis ma ka 10ndal... ;)
 
Palju õnne sulle sünnipäevaks:)
soovib alatiseks täiskasvanu rüü ahju visanud Lumeuss
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?