Thursday, October 13, 2005

 

suhtlemispsühholoogia

Kas te leidsite oma mailipostist sellise kirja:

Tere! Ma tõesti ei tahaks teid kiusata, aga minu magistriõpingud ttü-s sisaldavad vabaainet suhtlemispsühholoogia, mille läbimiseks pean tegema uuringu, kuidas teised inimesed mind tajuvad vs mis ma ise endast arvan..sellejaoks oleks mul hädast vaja, et paneksite paari lausega mulle meili peale milline ma teie arvates olen. Ei pea olema pikk. Ei solvu vms. No võta see paar minutit minu heaks! :)

Kui ei leidnud, siis pole ma lihtsalt jõudnud seda kirja veel saata ning igatahes ootan siiski soojalt teie mõtteavaldusi (mul oleks tarvis saada nimelt 30. inimeselt säärane iseloomustus, et rist kirja saada) ja kui leidsite, aga pole mõnel ettearvamatul põhjusel vastanud, siis tehke seda kindlasti..

Pean ütlema, et selline küsitlus mõjub esialgu ootamatu ego boostina..mida kõike head ikka inimesed minust arvavad! Nii naiivsed ;)! Mmmm.. Mina olengi headus ise..oi oi.. Ehk, et kui päris aus olla, siis oli täitsa heameel kui mu lihane õde julges tunnistada, et vahel oled sa egoistlik ja järsk! Mitte, et ma nüüd päris mudaga loopimist ihaldaksin...:)

Ja veel- täitsa põnevat ikka koorub välja ka..Näiteks minu vanem vend arvab, et olen mõneti ebakindel, samas kui mu kursavend on täitsa kindel, et olen väga enesekindel inimene.
Aga tegelt on vastused lahedad, loodan, et keegi ei pahanda kui endakirjutatu all ära tunneb, aga need on nii toredad, et ma ei saa kohe jätta neid enda teada:

-Esialgu jätsid sa endast äärmiselt enesekindla, suhtlusalti ja läbilöögivõimelise inimese mulje. Seetõttu sa mulle esialgu ei meeldinud

-Sina oled kindlasti üks esimesin inimesi, kellele ma taasesitan ettepaneku oma firmat luua.. Sina sobiksid tegevdirektoriks näiteks :o)

-Ma arvan et parimad sõnad Su iseloomustamiseks oleks koorjas, seemine, kriipne ja väga proteiinirikas. Just selline Sa oledki, tahad Sa või ei. kõik

-Oled rikkumata maatüdruk ja seda selle sõna kõige paremas mõttes, sest selliseid palju ei leidu.

-esimesena meenus mulle sinu suurepärane kugunibu, mis ikka paistab kui sa rõkkavalt naerad. ja seda naeru on palju. mulle see meeldib. ja su kurgunibu meeldib mulle ka :)
Comments:
khmm, ma loodan, et sa pole ära unustanud vastamist ka minu suhtluspsühholoogilisele küsimusele. Muidu muudan su iseloomustuse ümber ;)
 
This comment has been removed by a blog administrator.
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?